چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه زندگی پس از قطع دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه زندگی پس از قطع دیالیز

چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه زندگی پس از قطع DialysisDialysis یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه است، می تواند زندگی بیمار را در برخی از درجه طولانی، اما به دلیل برخی از دلایل، برخی از بیماران باید آن را متوقف کند. سپس، چه مدت می تواند بیمار زندگی پس از آنها قطع دیالیز؟
دیالیز به عنوان درمان mommon از نارسایی کلیه، می تواند طول عمر بیمار را طولانی، اما در عین حال، آن را می سازد بیماران یک زندگی با کیفیت ضعیف، و برخی از آنها را مجبور به تحمل عوارض دیالیز، مانند فشار خون پایین، سردرد، تهوع، استفراغ، خواب آلودگی و غیره. ما می خواهم بگویم که بیماران دیالیزی حق تصمیم گیری برای توقف دیالیز زمانی که آنها می توانید آن را تحمل نمی شود و یا آنها پیدا کردن دیالیز می تواند شرایط خود را حفظ کرده اند، و ما از این تصمیم حمایت.
چه مدت می تواند نارسایی کلیه بیمار پس از قطع دیالیز زندگی می کنند؟
همانطور که به امید به زندگی پس از قطع دیالیز، از آن است چیزی که دقیق نیست. این است که در رابطه با سموم ساخت تا در نرخ های مختلف، به عنوان نشانی مایع اطراف قلب، چگونه به سرعت دیگر اندام های آسیب دیده می باشد. اما اگر بیمار می تواند یک درمان مناسب قبل از قطع دیالیز دریافت کنید، که زندگی خود را تا حد زیادی طولانی کند.
بنابراین به عنوان یک بیمار شما باید دیالیز فورا متوقف نیست، آن را باید به تدریج متوقف شد. شما باید بدانید که شما هنوز هم ممکن است به خوبی پس از قطع دیالیز زندگی می کنند، بنابراین مطمئن شوید که شما می توانید توسط یک درمان که می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه قبل از قطع دیالیز درمان می شود.
در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن را یک جایگزین خوب دیالیز است، با کمک این درمان، بیمار می تواند طول عمر خود را طولانی تر بدون رنج می برند هر گونه عوارض جانبی دیالیز.
ایمیل ما: Kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: